Нова українська школа Результати моніторингу якості знань у 2021-2022 н.р.
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ
У 2020-2021 Н.Р.
Результати підсумкових контрольних
робіт з української мови
Клас Предмет |
К-сть учнів |
Писали К/р |
Рівень |
Якість знань
|
Сер. бал |
|||||||
Низький |
Середній |
Достатній |
Високий |
|||||||||
Укр.мова 4кл. 5кл. 6кл. 7кл. 8кл. 9кл. |
13 14 16 13 15 23 |
12 13 13 12 13 17 |
2 3 5 2 1 3 |
16,7% 23% 38,5% 16,7% 7,7% 17,6% |
0 5 5 2 3 9 |
0% 38,5% 38,5% 16,7% 23% 52,9% |
6 5 3 8 7 5 |
50% 38,5% 23% 66,6% 53,8% 29,5% |
40 0 0 2 0 |
33,3% 0 0 0 15,5% 0 |
83,3% 38,5% 23% 66,6% 69,3% 29,5% |
8,5 5,8 4.4 6,5 7,0 5,4 |
Високий та достатній результат показали учні 4 класу. Задовільний результат показали учні 5-9 класів. Але як свідчать результати контрольних робіт,
учні 6
класу мають низький рівень знань.
Результати контрольних робіт з
математики
Клас Предмет |
К-сть учнів |
Писали К/р |
Рівень |
Якість знань |
Сер. бал |
|||
Низький |
Середній |
Достатній |
Високий |
|||||
Математика 4кл. 5кл. 6кл. |
13 14 17 |
12 13 14 |
1 1 0 |
8,3% 7,7% 0 |
2 2 9 |
16,7% 15,4% 64,3% |
2 3 4 |
16,7% 23,1% 28,6% |
7 7 1 |
58,3% 53,8% 7,1% |
75% 76,9% 35,7% |
8,8 8,5 6,6 |
У контрольній роботі з математики
учні 4-5 класу показали достатній рівень,
учні
6 класу - середній рівень.
Результати контрольних робіт з алгебри
Клас Предмет |
К-сть учнів |
Писали К/р |
Рівень |
Якість знань |
Сер. бал |
|||||||
Низький |
Середній |
Достатній |
Високий |
|||||||||
Алгебра 7кл. 8кл. 9кл. |
13 15 23 |
11 13 19 |
0 0 3 |
0 0 15,8% |
4 5 4 |
36,4% 38,5% 21% |
5 3 11 |
45,5% 23% 57,9% |
2 5 1 |
18,1% 38,5% 5,3% |
63,6% 61,5% 63,2% |
7,3 7,8 6,4 |
Достатній рівень знань показали учні 7 і 8 класів.
А учні 9 класу знаходяться на
середньому рівні.
Результати контрольних робіт з
геометрії
Клас Предмет |
К-сть учнів |
Писали К/р |
Рівень |
Якість знань
|
Сер.бал |
|||||||
Низький |
Середній |
Достатній |
Високий |
|||||||||
Геометрія 7кл. 8кл. 9кл. |
13 15 23 |
12 15 17 |
0 0 2 |
0 0 11,8% |
3 4 6 |
25% 26,7% 35,3% |
6 4 8 |
50% 26,7% 47% |
3 7 1 |
25% 46,7% 5,9% |
75% 73,4% 52,9% |
7,8 8,1 6,5 |
Успішність
учнів 3-9 класів за 2019/2020 навчальний рік
Клас |
Учнів у класі |
Рівень навчальних досягнень учнів |
|||||||
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
||||||
К-сть |
% |
К-сть |
% |
К-сть |
% |
К-сть |
% |
||
3 |
13 |
7 |
53,8 |
3 |
23,1 |
3 |
23,1 |
0 |
0 |
4 |
14 |
7 |
50 |
4 |
28,6 |
3 |
21,4 |
0 |
0 |
Всього по поч. кл |
27 |
14 |
51,9 |
7 |
25,9 |
6 |
22,2 |
0 |
0 |
5 |
18 |
4 |
22,2 |
3 |
16,7 |
8 |
44,4 |
3 |
16,7 |
6 |
12 |
2 |
16,7 |
6 |
50 |
4 |
33,3 |
0 |
0 |
7 |
19 |
5 |
26,3 |
7 |
36,8 |
6 |
31,6 |
1 |
5,3 |
8 |
23 |
2 |
8,7 |
8 |
34,8 |
10 |
43,5 |
3 |
13 |
9 |
17 |
4 |
23,5 |
6 |
35,3 |
7 |
41,2 |
0 |
0 |
Всього по 5-9 кл. |
89 |
17 |
19,1 |
30 |
33,7 |
35 |
39,3 |
7 |
7,9 |
Всього по школі |
116 |
31 |
26,7 |
37 |
31,9 |
41 |
35,3 |
7 |
6,1 |
Успішність
учнів 4-9 класів за 2020/2021 навчальний рік
Клас |
Учнів у класі |
Рівень навчальних досягнень учнів |
|||||||
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
||||||
К-сть |
% |
К-сть |
% |
К-сть |
% |
К-сть |
% |
||
4 |
13 |
5 |
38,5 |
3 |
23,0 |
5 |
38,5 |
0 |
0 |
Всього по поч. кл |
13 |
5 |
38,5 |
3 |
23,0 |
5 |
38,5 |
0 |
0 |
5 |
14 |
4 |
28,6 |
3 |
21,4 |
7 |
50 |
0 |
0 |
6 |
17 |
0 |
0 |
5 |
29,4 |
4 |
23,5 |
8 |
47,1 |
7 |
13 |
3 |
23,1 |
2 |
15,4 |
7 |
53,8 |
1 |
7,7 |
8 |
15 |
2 |
13,3 |
8 |
53,3 |
4 |
26,7 |
1 |
6,7 |
9 |
23 |
0 |
0 |
11 |
47,8 |
8 |
34,8 |
4 |
17,4 |
Всього по 5-9 кл. |
82 |
9 |
13 |
29 |
33,5 |
30 |
37,8 |
14 |
15,8 |
Всього по гімназії |
95 |
14 |
14,7 |
32 |
33,8 |
35 |
36,8 |
14 |
14,7 |
Порівняльний аналіз
|
2019-2020 н.р.
|
2020-2021 н.р. |
||
|
К-сть учнів |
% |
К-сть учнів |
% |
Якість знань |
116 |
58,6% |
95 |
48,5% |
Високий рівень |
31 |
26,7 |
14 |
14,7 |
Достатній рівень |
37 |
31,9 |
32 |
33,8 |
Середній рівень |
41 |
35,3 |
35 |
36,8 |
Початковий рівень |
7 |
6,1 |
14 |
14,7 |
За наслідками 2020-2021 навчального року в гімназії учнів з балами лише
високого рівня є 14,7%, не нижче
достатнього –33,8 % , не нижче середнього –36,8 %, початкового –14,7%. Минулого
навчального року в гімназії учнів з оцінками лише високого рівня було 26, 7%, не нижче достатнього – 31,9 % , не нижче
середнього – 35,3 %, початкового - 6,1 %. Порівняння загальних результатів успішності по гімназії попереднього (116 учнів) і нинішнього (95 учнів) років свідчить про зменшення кількості учнів з оцінками лише високого рівня та збільшення кількості учнів достатнього, середнього та початкового рівнів та
зниження рівня якості знань
Основою для покращення
освітньої діяльності з
учнями адміністрацією спільно з педколективом
щорічно проводиться моніторинг результатів навчальних досягнень, освітньої
роботи і інтелектуального та творчого
потенціалу педколективу, рівня кваліфікації, досвіду роботи, творчо-пошукової
діяльності. В гімназії запроваджено
моніторингове дослідження якості освіти учнів закладу,
на основі якого надається рейтингова оцінка знань учнів з кожного окремого
предмету та у кожному класі зокрема.
Моніторинг
навчальних досягнень учнів 4-9 класів
І семестр 2020-2021н.р.
|
4
клас |
5
клас |
6
клас |
7
клас |
8
клас |
9
клас |
Укр..мова |
8,5 |
8,2 |
6.1 |
8 |
7,6 |
7,1 |
Укр
літ |
10.6 |
8,5 |
7,0 |
8,3 |
8,2 |
7.0 |
Анг.мова |
8 |
7,0 |
5,6 |
7.0 |
7,4 |
6.6 |
Нім
мова |
|
|
6,5 |
7.6 |
8,1 |
7.1 |
Зар.літ. |
|
9,4 |
6.1 |
8,3 |
8,9 |
7,9 |
Математика |
8.5 |
8,9 |
6,8 |
|
|
|
Алгебра |
|
|
|
7,9 |
8,0 |
6,9 |
Геометрія |
|
|
|
8,3 |
8,2 |
6.7 |
Фізика
|
|
|
|
8,8 |
8.4 |
7,5 |
Інформатика |
|
9,6 |
8,3 |
9,7 |
9,6 |
8,8 |
Історія Украіни |
|
8,4 |
|
8,2 |
7,5 |
6,9 |
Всесвітня історія |
|
|
7,0 |
8,1 |
7,4 |
6.9 |
Правознавство |
|
|
|
|
|
7,4 |
Географія |
|
|
6,3 |
7,5 |
7,7 |
6.8 |
Природознавство |
10,5 |
|
|
|
|
|
Біологія |
|
|
7,5 |
7,6 |
9,3 |
7.8 |
Хімія |
|
|
|
8,5 |
8,3 |
7,4 |
Основи здор. |
|
10,6 |
9,1 |
10,3 |
10,3 |
10,1 |
Муз.мист. |
|
10,1 |
9,3 |
10,7 |
|
|
Образ.мист. |
|
11,2 |
9,6 |
10,5 |
|
|
Мистецтво |
|
|
|
|
8,6 |
7,9 |
Труд.навч. |
|
10,9 |
9,7 |
10,7 |
10,6 |
10,8 |
Ос.хр.етики |
|
10,3 |
9.1 |
10,0 |
10,1 |
9,8 |
Креслення |
|
|
|
|
7,8 |
7,0 |
Фізична
культура |
|
10,1 |
10,1 |
10,3 |
10,3 |
10,3 |
|
|
|
|
|
|
|
Сер.бал |
9,2 |
9,5 |
7.7 |
8.9 |
8,7 |
7.8 |
Рейтинг |
2 |
1 |
6 |
3 |
4 |
5 |
Моніторинг навчальних
досягнень учнів 4-9 класів
ІІ семестр
2020-2021н.р.
|
4
клас |
5
клас |
6
клас |
7
клас |
8
клас |
9
клас |
Укр..мова |
8,8 |
7,9 |
5,7 |
6,8 |
7,6 |
7,0 |
Укр
літ |
10,5 |
8,9 |
5,6 |
8,8 |
8,3 |
7,2 |
Анг.мова |
8 |
6.9 |
5,4 |
6.7 |
7,4 |
8.3 |
Нім
мова |
|
|
6,7 |
7,3 |
8,2 |
6,7 |
Зар.літ. |
|
8,8 |
6,2 |
7,0 |
9,0 |
7,3 |
Математика |
9,0 |
8,9 |
6,9 |
|
|
|
Алгебра |
|
|
|
8 |
8,5 |
7.5 |
Геометрія |
|
|
|
8 |
8,6 |
7,4 |
Фізика
|
|
|
|
8.6 |
9,1 |
8,1 |
Інформатика |
|
10,4 |
8,6 |
9,3 |
9,4 |
10,9 |
Історія Украіни |
|
9,3 |
|
8,6 |
8,4 |
7,4 |
Всесвітня історія |
|
|
6,7 |
8,3 |
8,2 |
7,6 |
Правознавство |
|
|
|
|
|
7,9 |
Географія |
|
|
6,1 |
7,1 |
8,1 |
7,0 |
Природознавство |
10,4 |
|
|
|
|
|
Біологія |
|
|
7,2 |
7,8 |
9,5 |
8,1 |
Хімія |
|
|
|
8,0 |
8,5 |
8,1 |
Основи здор. |
|
10,6 |
9,1 |
11,0 |
10,7 |
9,6 |
Муз.мист. |
|
11,4 |
10,3 |
11,3 |
|
|
Образ.мист. |
|
10,9 |
9,5 |
10,7 |
|
|
Мистецтво |
|
|
|
|
9,0 |
8,4 |
Труд.навч. |
|
10,7 |
9,7 |
10,7 |
10,9 |
9,0 |
Ос.хр.етики |
|
10,2 |
8,7 |
9,6 |
10,5 |
10,1 |
Креслення |
|
|
|
|
7,8 |
10,5 |
Фізична
культура |
|
10,2 |
10,2 |
10,3 |
10,6 |
10,4 |
|
|
|
|
|
|
|
Сер.бал |
9,3 |
9,6 |
7.6 |
8.8 |
9,0 |
8,8 |
Рейтинг |
2 |
1 |
5 |
4 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
За результатами моніторингу можна зробити висновок про те, що на кінець 2020-2021 навчального року рівень навчальних досягнень зріс у учнів 5-6 класів та 8-9 класів. А знизився у учнів 7 класу.
Немає коментарів:
Дописати коментар