Критерії оцінювання здобувачів освіти та 

педагогічних працівників

Критерії оцінювання навчальних досягнень

 учнів 1 – 4 класів

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу

 (наказ МОН від 20.08.2018 № 924)

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу

 (наказ МОН від 27.08.2019 № 1154)

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 3 – 4 класів

 (наказ МОН від 16.09.2020 № 1146 )

Додаток 1 до наказу МОН від 16.09.2020 № 1146

Рівневе оцінювання результатів навчання учнів 3 – 4 класів НУШ

Оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класу

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-9 класів

Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 ” Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти “

Критерії оцінювання навчальних досягнень з математики

Критерії оцінювання навчальних досягнень з трудового навчання

Критерії оцінювання навчальних досягнень з інформатики

Критерії оцінювання навчальних досягнень з біології

Критерії оцінювання навчальних досягнень з географії

Критерії оцінювання навчальних досягнень з природознавства

Критерії оцінювання навчальних досягнень з хімії

Критерії оцінювання навчальних досягнень з фізики та астрономії

Критерії оцінювання навчальних досягнень з історії

Критерії оцінювання навчальних досягнень з правознавства

Критерії оцінювання навчальних досягнень з української мови

Критерії оцінювання навчальних досягнень з літератури

Критерії оцінювання навчальних досягнень з англійської мови

Критерії оцінювання навчальних досягнень з основ здоров’я

Критерії оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури

Критерії оцінювання навчальних досягнень з предметів художньо-естетичного циклу

Критерії оцінювання навчальних досягнень з основ християнської етики

Критерії оцінювання навчальних досягнень з громадянської освіти

Критерії оцінювання навчальних досягнень із ЗУ (ОМЗ)


І.Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педпрацівників закладу

1.     АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (Наказ МОН № 930 від 06.10.2010 р. «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників»)

2.     ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДПРАЦІВНИКІВ (Наказ МОН № 36 від 15.01.2018 р. «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти»)

3.     СЕРТИФІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (Положення про сертифікацію педагогічних працівників, затверджене постановою КМУ № 1190 від 27.12.2018 р.)

4.     ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ «ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗЗСО» (Наказ Мінсоцполітики України № 1143 від 10.08.2018 р. "Про затвердження професійного стандарту "Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти"")

ІІІ.Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності керівника закладу

1.     АТЕСТАЦІЯ. ЗМІНИ ДО ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ ПРО АТЕСТАЦІЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (Наказ МОН № 1135 від 08.08.2013 р.)

2.     ПОВНОВАЖЕННЯ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (Стаття 26 Закону України "Про освіту")

3.     ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ПОСАДУ КЕРІВНИКА ДЕРЖАВНОГО, КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (Наказ МОН № 291 від 28.03.2018 р.)

 



Критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників